Wednesday, October 19, 2016

12 punt - gesentreerde bewegende gemiddelde

Bewegende gemiddeldes As hierdie inligting is geplot op 'n grafiek, dit lyk soos volg: Dit dui aan dat daar 'n wye variasie in die aantal besoekers na gelang van die seisoen. Daar is veel minder in die herfs en winter as die lente en somer. Maar, as ons wou 'n tendens in die aantal besoekers te sien, ons kan 'n 4-punt bewegende gemiddelde te bereken. Ons doen dit deur die vind van die gemiddelde aantal besoekers in die vier hoeke van 2005: Dan vind ons die gemiddelde aantal besoekers in die laaste drie kwartale van 2005 en die eerste kwartaal van 2006: Toe die laaste twee kwartale van 2005 en die eerste twee kwartale 2006: Let daarop dat die laaste gemiddelde ons kan vind is vir die laaste twee kwartale van 2006 en die eerste twee kwartale van 2007. ons plot die bewegende gemiddeldes op 'n grafiek, om seker te maak dat elke gemiddelde is geplot in die middel van die vier kwartale dit dek: Ons kan nou sien dat daar 'n baie effense afwaartse neiging in visitors. centred bewegende gemiddelde Re: gesentreer bewegende gemiddelde Ek dont dink blink data-analise ToolPak kan jou 'n gesentreerde bewegende gemiddelde (MA). Jy kan jou eie gesentreer MA skep deur gebruik te maak van die gemiddelde funksie. Begin die gesentreerde MA in die middelste waarde van jou data, tel vorentoe en agtertoe dieselfde aantal eenhede en gebruik die gemiddelde funksie. Kopieer hierdie funksie om 'n nuwe stel van selle tot die funksie begin met behulp van waardes wat Arent in jou data. In die onderstaande datastel, Ive bereken 3 en 5 maande gesentreer MA van die prys. (Die data begin in sel A1. Jaar is in kolom A en die prys is in kolom B. Die prys is die implisiete prys Deflator.) Hoop dit help. Jaar Prys 3 Jr gesentreerde MA 5 Jr gesentreerde MA 1947 83 1948 88,5 GEMIDDELDE (B2: B4) 1949 88,2 GEMIDDELDE (B3: B5) Gemiddeld (B2: B6) 1950 89,5 GEMIDDELDE (B4: B6) Gemiddeld (B3: B7) 1951 96,2 GEMIDDELDE (B5: B7) Gemiddeld (B4: B8) 1952 98,1 GEMIDDELDE (B6: B8) Gemiddeld (B5: B9) 1953 99 GEMIDDELDE (B7: B9) Gemiddeld (B6: B10) 1954 100 GEMIDDELDE (B8: B10) Gemiddeld ( B7: B11) 1955 101,2 GEMIDDELDE (B9: B11) Gemiddeld (B8: B12) 1956 104,6 GEMIDDELDE (B10: B12) Gemiddeld (B9: B13) 1957 108,4 GEMIDDELDE (B11: B13) Gemiddeld (B10: B14) 1958 110,8 GEMIDDELDE ( B12: B14) Gemiddeld (B11: B15) 1959 112,6 GEMIDDELDE (B13: B15) Gemiddeld (B12: B16) 1960 114,2 GEMIDDELDE (B14: B16) Gemiddeld (B13: B17) 1961 115,7 GEMIDDELDE (B15: B17) 1962 116,9 Re: gesentreerde bewegende gemiddelde Dankie vir daardie Thomas, wat ek hoop om te doen is skryf 'n makro wat 'n soortgelyke ding wat die Microsoft - Data analise-bewegende gemiddelde instrument nie, maar met behulp van 'n gesentreerde bewegende gemiddelde plaas van 'n vertraagde een sal doen. Dit is in 'n ouditverslag onlangs 'op ons spanne werk praktyke voorgestel. Ek het gedink dit sou die moeite werd om te sien as dit moontlik was om die Microsoft een pas eerder as om van voor af begin. (Ek het net gebruik die rekord makro funksie voor, so enige raad / hulp sal waardeer word) wellinth gesê: 27 September 2004 20:20 Re: gesentreerde bewegende gemiddelde Dankie. Ek twyfel of jy die ontleding ToolPak kan verander. Ive byna nooit gebruik makros so, Im sorry ek kan nie help nie furthur. Jy mag dalk wil om deur die Web onder Microsoft Excel soek. Gesentreerde bewegende gemiddeldes makros. As jy iets nuttig vind, laat my asseblief weet. Thank.4 punt bewegende gemiddeldes en gesentreerdheid bring bewegende gemiddeldes My brein my regtig versuim vandag - O liewe. 001unsure: Ek doen 'n Eenheid 7 simulasie praktyk papier en daar is 'n vraag wat my vra om die verkope tendens bereken oor die laaste 3 jaar met behulp van bewegende gemiddeldes. Ek kry 3 jaar se verkoopsyfers, elke split in die 4/4. My studie boek net besonderhede 3 punt bewegende gemiddeldes, maar gelukkig het ek reeds bestudeer 4 punt bewegende gemiddeldes by Tech vlak - ek wil net om te verduidelik dat wat ek doen is korrek. Die sjabloon ek gegee toon die verkoopsyfers in een kolom, dan 'n kolom vir 4 tydperk bewegende gemiddelde en 'n finale kolom vir gesentreer bewegende gemiddelde. So, wat ek doen is om die totale van die jaar 1 (al 4/4) en deel deur 4 - hierdie gemiddelde gaan tussen jr 1 Q2 en Q3, ek gaan dan voort om hierdie berekening te maak, maar hierdie kolom afbeweeg dws die volgende berekening is vanjaar 1 K1, K2 en K3 plus jr 2 Q1 dividied met 4 en dit gaan tussen jr 1 Q3 en Q4 ens Toe ek in die gesentreerde bewegende gemiddelde kolom, ek totaal die 2 gemiddeldes en deel dit deur 2 en het die syfer teen jr 1 Q3 en voort te gaan af in die kolom soos hierdie. Klink dit rightWhen berekening 'n lopende bewegende gemiddelde, die plasing van die gemiddelde in die middel tydperk sinvol In die vorige voorbeeld het ons bereken die gemiddeld van die eerste 3 tydperke en sit dit langs tydperk 3. Ons kan die gemiddelde in die geplaas middel van die tyd interval van drie tydperke, dit is, langs tydperk 2. dit werk goed met vreemde tydperke, maar nie so goed vir selfs tydperke. So waar sou ons plaas die eerste bewegende gemiddelde wanneer M 4 Tegnies, sou die bewegende gemiddelde op t 2.5, 3.5 val. Om hierdie probleem wat ons glad Mas using 2. So glad ons die stryk waardes As ons gemiddeld 'n gelyke getal terme te vermy, moet ons die stryk waardes glad Die volgende tabel toon die resultate met behulp van M 4.Method van Moving Gemiddeldes Kommentaar af Veronderstel dat daar tye tydperke aangedui deur en die ooreenstemmende waardes van veranderlike is. In die eerste plek moet ons die tydperk van die bewegende gemiddeldes besluit. Vir 'n kort tyd reeks, gebruik ons ​​n tydperk van 3 of 4 waardes. Vir 'n lang tyd reeks, kan die tydperk 7, 10 of meer. Vir kwartaallikse tydreekse, bereken ons altyd gemiddeldes neem 4-kwart op 'n slag. In maandelikse tydreekse, is 12-maandelikse bewegende gemiddeldes bereken. Veronderstel die gegewe tyd reeks is in jare en ons het besluit om te bereken 3-jaar bewegende gemiddelde. Die bewegende gemiddeldes aangedui deur is soos hieronder bereken:


No comments:

Post a Comment