Tuesday, October 25, 2016

Verkoop call opsies op dividend aandele

Puts verkoop: Voor-en nadele vir Dividend Beleggers Verlede week het ek verkoop 'n paar sit op British Petroleum (BP), direk na die oordeel wat die deur vir 'n potensiële 18 meer miljard in verpligtinge wat spruit uit dat die Golf van Mexiko oliestorting vanaf 2010 geopen. die aandeelprys verkoop skerp op dié nuus, en ek het besluit dat dit 'n geleentheid om by my bestaande posisie. Sedert ek 'n lae is op investable fondse, het ek besluit om 'n paar sit op British Petroleum verkoop. Ek gepos hierdie oor die internet, en het 'n leser vra my presies wat dit beteken. As gevolg van hierdie vraag, gaan ek probeer en te reageer op hierdie versoek. 'N put is 'n opsies kontrak. wat toelaat dat die opsies koper om 'n aantal aandele te verkoop teen 'n gegewe prys op 'n gegewe datum in die toekoms. Die aantal aandele per elke opsies kontrak is 100. Mense koop verkoopopsies om hulself te beskerm teen 'n daling in pryse, en dus wil hulle hul verliese te beperk. Diegene wat verkoopopsies te koop is dus óf verskansing hul blootstelling, of selfs probeer om 'n weddenskap dat pryse gaan daal plaas. Vir die reg om 'n aantal aandele te verkoop teen 'n gegewe prys in die toekoms, die opsies koper betaal die opsies verkoper 'n premie. Dit is in wese die koste van die verbintenis agter die opsie. Die premie is in wese die prys wat die verkoopopsies koper betaal om die verkoopopsies verkoper. Die verkoopopsies verkoper ontvang die premie. en het 'n paar moontlike uitkomste vir hom. In my geval, ek verkoop 'n verkoopopsie op BP op 'n staking van 44, wat verstryk in April 2015. Ek het 'n opsies premie van ongeveer 2.25 / opsie. Dit beteken dat die opsies koper betaal 225 vir die reg, maar nie die verpligting, om my te verkoop 100 aandele van British Petroleum op 44 / aandeel in April 2015 (die persoon wat ek die opsie om verkoop) Ek het basies twee moontlike uitkomste van hierdie transaksie: die eerste uitkoms is dat aandele van British Petroleum verkoop vir meer as 44 / aandeel teen die tyd dat die opsies wat ek verkoop verval in April 2015. as gevolg hiervan, die opsies kontrakte verstryk waardeloos, en ek eindig met die 225 in premie in my rekening. Die nadeel van hierdie uitkoms is dat ek gemis het op alle moontlike winste bo 44 / aandeel, indien die put nooit uitgeoefen. Die tweede uitkoms is dat aandele van British Petroleum verkoop vir minder as 44 / aandeel teen die tyd dat die opsies verval in April 2015. As gevolg hiervan, sal ek moet 100 aandele van BP koop vir elke opsies kontrak Ek verkoop aan die koper van die sit opsie. As aandele van British Petroleum verkoop vir 40 / aandeel in April 2015, het ek willens en wetens te koop aandele teen sowat 4 laer as dan teenwoordig pryse. Alles is nie sleg nie maar omdat ek ontvang 2,25 per elke aandeel, wat in wese verlaag die koste sowat 41,75 / aandeel. Daarbenewens koop by 41,75 seker slae koop by 44 of 45 / aandeel volslae. Die aandeel is verkoop ongeveer 45 onmiddellik na die ongunstige hofuitspraak. In beide eerste en tweede uitkomste, ek is nie in aanmerking kom om enige dividende op British Petroleum ontvang, aangesien die koper van die verkoopopsie daardie aandele hou in hul eie makelaars rekening. As uitgeoefen onder die tweede scenario, sou ek die eienaar van 'n paar aandele in die Britse oliereus, en diegene vet dividende ontvang (met die aanvaarding dat hulle nie sny of opgeskort). Slim lesers kan sien dat so lank as wat die aandele prys is plat of up, kry ek die premie te hou. As die aandeelprys is af, kry ek om aandele te koop in 'n maatskappy Ek is geïnteresseerd in, maar teen 'n laer prys. Dit is 'n wen-wen vir my, wat effens kantel die kans op sukses in my guns. Maar ek gebruik die premies van die wan ek verkoop om aandele te koop in British Petroleum. Dit beteken dat vir elke put kontrak Ek verkoop, kon ek 5 aandele te koop in British Petroleum. Ek sal verdien 'n mooi dividend tjek op daardie aandele vir die komende jaar, want ek selde verkoop maatskappye wat ten minste in stand te hou hul dividendbetaling. As aandele te verkoop vir meer as 44 in April 2015, sal ek in wese verdien 5-aandele vir elke opsies kontrak ek op BP verkoop. Die lekker deel is dat ek daardie aandele sou verdien net omdat ek 'n goeie krediet met my makelaar. Selfs as ek moet BP koop teen 44, sou my inskrywing prys veel beter wees in vergelyking met die aankoop van die voorraad volslae vandag. Dus, ek sien verkoop plaas op aandele Ek wil een manier koop as 'n tipe 8220heads ek beter daaraan toe is as voorheen, sterte ek net soos before8221 strategie. Hier kom die gevaar in die verkoop plaas egter 8211 die moontlikheid vir Wipeout risiko as gevolg van overleveraging. Let8217s aanvaar dat my portefeulje ter waarde van 10,000, en ek verkoop 'n put op BP met 'n staking van 44. As die waarde van BP voorraad het met 50 April 2015, en ek nodig het 4400 tot BP voorraad te koop, terwyl die waarde van my algehele portefeulje het met 50 tot April 2015, sou ek byna uitgewis word (met die aanvaarding ander aandele in my portefeulje ook afneem met 50). Dit is waarom dit belangrik is om baie versigtig te wees wanneer hulle speel hefboom, wat verwant is aan die speel met vuur. Ek verkoop slegs wan sporadies. en net dit aan maatskappye Ek wil graag volstrekte koop, maar wie se pryse is bietjie te ryk vir my smaak vandag. Daarbenewens het ek seker te maak dat die potensiaal uitleg as al wan uitgeoefen nie meer as 25 van die rekening waarde op die beurs rekening waardeur ek doen opsies handel. Lang tyd lesers weet ook dat ek meer as een voorraad makelary rekening, wat Wipeout risiko verder verminder. Volledige openbaarmaking: Lank BP en kort BP stel Disclaimer: Ek is nie 'n gelisensieerde beleggingsadviseur. en Ek sê nie wat jou met individuele beleggingsadvies op hierdie site. Raadpleeg 'n belegging professionele voordat jy jou geld te belê. Hierdie webwerf is slegs vir vermaak en opvoedkundige gebruik - enige mening op die webwerf hier en elders op die internet is nie 'n vorm van belegging advies aan jou verskaf. Ek gebruik inligting in my artikels wat ek glo korrekte ten tyde van hulle skryf op my site, wat inligting mag of nie mag nie akkuraat te wees. Ons is nie aanspreeklik wees vir enige verliese gely deur enige party as gevolg van inligting wat op hierdie blog. Vorige prestasie is nie 'n waarborg van toekomstige prestasie nie. Tensy jou beleggings FDIC verseker, kan hulle afname in die waarde. Deur die lees van hierdie webwerf, stem jy in dat jy alleen verantwoordelik is vir die maak van beleggingsbesluite in verband met jou fondse. Vrae of kommentaar wat jy kan my kontak by dividendgrowthinvestor by gmail dot com. Privaatheidsbeleid Finansies amp Belegging Resources Wikinvest Wire 300Selling call opsies op Dividend Aandeel kan hupstoot Opbrengste Beleggers wat 'n groter opbrengs as die mark sywaarts verhandel in ag moet neem verkoop gedek oproepe om meer inkomste te genereer. A gedek oproep is wanneer 'n belegger die eienaar van die onderliggende aandele in 'n voorraad en besluit om oproepe teen sy posisie te verkoop, sê Ron McCoy, 'n portefeuljebestuurder by Covestor, die aanlyn belê maatskappy, en hoof uitvoerende beampte van Freedom Capital Adviseurs in Winter Garden, Florida. die verkoper van die opsie oproep te stem om te verkoop teen 'n sekere prys bekend as die trefprys en gee die koper van die oproep van die reg om sy aandele te koop by die trefprys te alle tye tot en met die opsie verval. Elke opsie kontrak verteenwoordig tipies 100 aandele. Met die mark sukkel om nuwe hoogtes te maak te midde van die agterkant druppel laer korporatiewe verdienste, want dit is die sesde kwart jaar-oor-jaar van SampP 500 verdienste dalings, verkoop gedek oproepe kan 'n opsie wees, het hy gesê. Baie beleggers het 'n harde tyd gryp die konsep en in werklikheid baie adviseurs hoef diens hierdie strategie, omdat hulle sukkel om die meganika van hoe dit werk verstaan. Beleggers kan 'n uit die geld koopopsie op dividend aandele om hul opgawes hupstoot te verkoop, sê Jakob. A kleinhandel belegger wat 'n bedekte oproep van ATampT besit is bewus van die maatskappy sal 'n 0.48 elke drie maande betaal, wat beteken tussen nou en April, is daar 'n uitbetaling drie keer van 0,48 elke keer wat 'n totaal van 1,44. Die April 42 koopopsie is die handel vir 0.84. As dit nie weg deur verstryking in April genoem, sal 'n belegger sy inkomste op ATampT gedurende daardie tyd raam te verhoog met 57 deur die verkoop van 'n oproep teen sy aandele, said. John hy D. Thomason Gedek 'n beroep op Dividend Aandeel - Die verbetering van opgawes of 'n grap jouself 27 Februarie 2012 16:02 die meeste inkomste beleggers vertroud is met die strategie van die verkoop van 'n beroep op voorraad besit, vir ekstra inkomste. As die oproep verstryk waardeloos, die besef oproep verkoop inkomste bydra tot die dividend inkomste, die aanvaarding van die voorraad is 'n dividend-betalende voorraad, die bevordering van die algehele opbrengs. As die opsie opgedra, en die voorraad moet afgelewer word by die keuse koper, word die oproep verkoper bedek, uit hoofde van al die aandele wat gevolg moet word voorsien besit. Die enigste nadeel is dat die oproep verkoper enige winste van meer as die oproepe trefprys sal ontbeer. Algemene, in die geval van vroeë uitoefening, die verkoper sal ook verloor op 'n dividend wat verwag is, as 'n waarskuwing opsiehouer die opsie uitoefen net voor die ex-dividend datum en sodoende die dividend steel, dwing die aandele te verkoop via opdrag. Die voorafgaande inleidende paragraaf is woordeliks (meestal) kopieer van my onlangse artikel oor die verkoop van kontant gedek wan, as ek hierdie strategie met verkoop gedek oproepe gekontrasteer. Terwyl dit 'n redelike oorsig, beteken dit nie veel detail oor die resultate wat verkry kan word met die strategie. Om dit te doen, het ek in diepte geanaliseer n paar van my eie ervarings in die verkoop gedek oproepe, om die waarheid uit te kom by die beantwoording van twee belangrike vrae: Wat is 'n tipiese totale opbrengs by die verkoop van onder 'n beroep op 'n dividend voorraad oor 'n tydperk Hoe beteken dat vergelyk met wat die opbrengs sou gewees het as alles het dieselfde nie, behalwe dat geen oproepe is verkoop Dit wasnt maklik nie, maar Im tevrede is dat ek gekom het met 'n paar antwoorde wat interessant moet bewys om enige belegger na aanleiding van hierdie algemene praktyk . Die totale opbrengs by die verkoop van 'n beroep op 'n dividend voorraad oor 'n tydperk bestaan ​​uit drie komponente: kapitaalwins / verlies op die voorraad verkoop, werklike of denkbeeldige, werklike dividende ingesamel, en winste / verliese op opsies verkoop en, waar van toepassing, gekoop terug. Ek definieer die twee groot scenario as ja opsies en geen opsies. Natuurlik, vir die nie-opsies scenario, die derde komponent is nul, sodat daar slegs twee komponente. Die eerste uitdaging in die analise was om die regte tyd raam definieer vir vergelykingsdoeleindes gebruik. Ek het besluit dat die tydperk moet begin met die datum waarop die koopopsie eerste verkoop, en behoort uit te brei deur middel van die einde van die dag af dat die laaste opsie verval, of is opgedra. Die ingesamel dividende sal identies in alle scenario's wees, en sal net sluit in dié waarvoor die ex-dividend datum plaasgevind het op of na die dag waarop die eerste opsie is verkoop, en voor die dag waarop die voorraad toegeken is, of teoreties verkoop. Nou kom die moeilike deel. Sedert ek die aandele vir 'n geruime tyd voor die verkoop van opsies het besit, het ek besluit ek nodig het om twee scenario's oorweeg vir die definisie van die koste basis van die aandele: die eerste scenario sal die werklike aankoop koste te oorweeg, en die tweede scenario sal oorweeg om 'n hipotetiese aankoopkoste , teen die prys wat geheers het, tot die minuut, toe die aanvanklike opsie verkoop. Vir die ja opsies verkoop pryse, gebruik ek die trefprys van die laaste verkoop indien die aandele is toegeken opsie, wat die prys waarteen aandele verkoop, of indien die opsie nie toegeken is, gebruik ek die aandele sluitingsprys op was in werklikheid die opsie verval dag. Vir die nie-opsies verkoopprys scenario, ek gebruik net die sluitingsprys op die laaste dag van die vergelyking tydperk, wat die dag die laaste opsie is óf opgedra of verstryk het onder die ja opsies scenario was. Ek sal gee dat dit 'n bietjie slordig, maar soms kry by die waarheid kos nogal inspanning. Ek glo dit sal makliker wees vir die leser om te visualiseer nadat inspekteer die tafels van alle relevante data, om binnekort aangebied. Om alles moontlik gedoen om die reële getalle te kry, het ek ingesluit kommissies in al die berekeninge, óf werklike kommissies, of, in die geval van hipotetiese koop en verkoop, geraamde kommissies. Verdere, in die geval van die buitelandse stock byvoorbeeld die bewys dividende is na aftrekking van buitelandse belasting weerhouding. Alle transaksies plaasgevind het in IRAS, so daar was geen belasting oorwegings. Ek het gesien hoe drie aandele Ek het verskeie oproepe teen verkoop, vir 'n tydperk van 'n jaar of meer, met wisselende resultate, 'n verskeidenheid van moontlikhede te illustreer. Unilever (NYSE: VN) - Hierdie saak verteenwoordig die ideale situasie, met verskeie oproep verkope, geen opdragte, en 'n aandeelprys wat gebly het in 'n reeks vir die hele tydperk. Eerste Energie (NYSE: FE) - Hierdie saak is ook gunstig, met geen dividend steel vroeë opdragte, net 'n opsie verval opdrag, met 'n sluitingsprys op die verstryking dag van die laaste opsie verkoop net 86 sent bo die staking, nie 'n n groot hoeveelheid. Die opsie kon gewees het gekoop terug voor die einde van die dag om opdrag te vermy, maar ek verkies om te laat die aandele gaan, beplan om dit terug te koop later op 'n afname. NUSTAR Energie LP (NYSE: NW) - Hierdie saak verteenwoordig die scenario dat 'n bedekte oproep verkoper weet is moontlik, maar hoop nooit gebeur nadat die verkoop van die oproep, die voorraad skiet op tot aansienlik hoër as die oproep staking, en die voorraad is weg via genoem 'n vroeë opdrag. Tog, selfs al is 'n veel groter wins is verbeur, dit is nie die einde van die wêreld. Die resultate van die besit van die voorraad, al die komponente beskou, was nog 'n redelike wins te maak. Dit maak nie net lyk soos genoeg wanneer die verbeur wins beskou word. As jy gaan om 'n lid van die klub wees, soms jy moet net jou dues betaal. Ek sal die leser te werk aan die einde van hierdie artikel, waarin die daaropvolgende aksies Ek gegryp het met betrekking tot die drie aandele, en my huidige posisies. Die besonderhede van alle werklike en denkbeeldige transaksies vir elke scenario, vir al drie aandele, word in die eerste tafel. Die opbrengs vir elke voorraaditem word in bykomende tafels, een per voorraad. Getoon is die opbrengs, in totaal, en deur komponent, so dit kan duidelik gesien word wat die impak was op die totale opbrengs van elke komponent: kapitaalwinste, kumulatiewe dividende oor die tydperk, en netto opbrengs uit bedekte oproep verkope. Opbrengste word aangedui vir die volledige tyd periodes, en ook word as jaargrondslag waardes. Die opbrengs word in 'n prys-basis scenario met behulp van die werklike koste van die aandele, insluitend kommissies, en dan onder 'n tweede koste basis scenario, asof die voorraad was gelyktydig gekoop as die eerste opsie is verkoop. Verkooppryse onder die ja opsies scenario is die opdrag pryse, indien die aandele is toegeken, of die sluitingsdatum pryse op die opsie verval dae, indien geen opdragte plaasgevind. Die verkooppryse onder die geen opsies scenario is die sluitingsdatum pryse op die laaste dag van die vergelyking tydperk, wat die ja opsies uitgang dae is, vir elke geval. Die resultate bevestig dat in die ideale en byna-ideale gevalle gedek oproep verkoop verhoog opbrengste aansienlik. Vir Unilever, die oproep verkoop inkomste (uit drie oproepe verkoop) oorskry die dividend inkomste, en vir die eerste Energie, die oproep verkoop inkomste (uit twee oproepe verkoop) was byna gelyk aan 60 van dividendinkomste. Slegs in die derde geval, NUSTAR Energie, met 'n beduidende toename verbeur, was die oproep verkoop strategie 'n verloorder. NUSTAR het 'n beduidende lopie tydens die gedek deur die tweede opsie verkoop tydperk, en die aandele is weg naby die hoogtepunt van die aanloop genoem. So, die sleutel tot bedekte oproep verkoop is om die groot verbeurde wins scenario te vermy. Om die kans dat dit sal gebeur verminder, kan 'n mens beperk verkoop oproepe na tydperke wanneer aandele verhef, ideaal by of naby 52-week hoogtepunte en kies staking pryse wat bo al hierdie vlakke. Ek glo 'n oproep verkoper moet meestal fokus op die trefprys wanneer 'n besluit neem - en moet nie toelaat dat die oproep premies ry die besluit na te laag van 'n staking. 'N Mens moet 'n staking ver genoeg bo die huidige mark sodanig dat 'n verkoping aanvaarbaar, selfs wenslik sou wees kies. Dan, as die oproep premie beskikbaar is nie genoeg moeite werd te wees, slaag op daardie opsie anders, sit in 'n poging. So, waar is hulle nou My huidige status op hierdie drie aandele is soos volg: Unilever - Ek het nog my aandele, en ek het nog 'n oproep verkoop, met verloop in Augustus 2012, teen 'n 35-staking. Soos in my artikel oor buitelandse aandele, ek weet nou dat ek die UL aandele moet gekoop vir Unilever in plaas van die VN-aandele, die 15 belasting weerhouding opgelê deur die Nederlandse vermy. Dan sal ek die aandele gaan as opdrag dreig, en terug te koop as UL wanneer 'n koopgeleentheid daarna verskyn. Eerste Energie - ek suksesvol die aandele terug met behulp van 'n Januarie 2012 naby-die-geld koop gekoop, met 'n staking van 43, en ek het sedertdien verkoop 'n ander bedekte oproep, met verloop in Julie 2012, teen 'n 45-staking. Dit was die eerste keer dat ek ooit hierdie verkryging benadering, wat gewerk het, wonder bo wonder probeer. NUSTAR Energie - Nadat hy uit die stomp as dit gebly in die stratosfeer vir 'n paar maande, ek weer gekoop die voorraad in drie stappe, begin in November 2011, en die sluiting in Februarie 2012, bring my Holdings tot 100 aandele teen 'n gemiddelde koste van 55,92. As die voorraad bo 60 het gevorderde in die afgelope dae, het ek probeer om 'n bedekte oproep te verkoop teen 'n staking van 65, wat tot dusver nie gevul is. Op grond van my geskiedenis met NS, ek is nie in die val van 'n laer staking - Siek wag net dit uit totdat ek óf gevul, of laat vaar die poging. As NW druppels terug, sal ek slaag op die verkoop van 'n beroep op S, ten minste vir die oomblik. Ten slotte, ek glo dat selektiewe gedek oproep verkoop is 'n lewensvatbare strategie om die opbrengs op dividend aandele verhoog. Die ervaring met NUSTAR Energie soos aangebied was 'n uitskieter en is nie tipies van wat ek ervaar het. Ek sluit dit 'n ergste scenario te bied, net om te illustreer wat kan gebeur, nie om lesers weg van die strategie te skrik. Solank as wat die opsie verkoper het die hulpbronne en die temperament om die verpligtinge wat kom met wat op die kort kant van 'n opsiekontrak te aanvaar, en is bereid om te aanvaar wat ook al kom, óf deur die aanvaarding van opdrag, of deur die aankoop van agter die verkoop opsie, die strategie kan suksesvol gebruik word om opbrengste te verbeter. Bykomende openbaarmaking: Soos in die artikel, ek het ook call opsies verkoop teen my poste in die VN en FE, en ek is in die proses van 'n poging om 'n oproep teen my posisie in NW verkoop. Lees die volledige articleDividend aanjaer met behulp van Gedek Oproepe Sommige aandele betaal ruim dividende elke kwartaal. Jy kwalifiseer vir die dividend as jy hou op die aandele voor die ex-dividend datum. Baie mense het probeer om die aandele te koop net voor die ex-dividend datum bloot om die dividenduitbetaling in te samel net om te vind dat die aandele prys druppel vir ten minste die bedrag van die dividend na die ex-dividend datum, effektief nullifying die verdienste uit die dividend self. Daar is egter 'n manier om te gaan oor die invordering van die dividende met behulp van opsies. Op die dag voor ex-dividend datum, kan jy 'n bedekte skryf doen deur die koop van die dividend betaal voorraad en terselfdertyd 'n ekwivalente aantal diep in-die-geld call opsies op dit skryf. Die oproep trefprys plus die premies ontvang moet gelyk of groter is as die huidige aandeelprys wees. Op ex-dividend datum, in die veronderstelling geen opdrag plaasvind, sal jy gekwalifiseer het vir die dividend het. Terwyl die onderliggende aandele prys druppel deur die dividend bedrag moet word, sal die geskrewe call opsies ook dieselfde druppel registreer sedert diep-in-die-geld-opsies het 'n delta van byna 1. Jy kan dan verkoop die onderliggende voorraad, koop terug die kort oproepe sonder enige verlies en wag om die dividende te samel. Die risiko in die gebruik van hierdie strategie is dat van 'n vroeë opdrag plaasvind voor die ex-dividend datum. As opgedra, sal jy nie in staat wees om te kwalifiseer vir die dividende. Dus, moet jy seker maak dat die ontvang by die verkoop van die koopopsies premies in ag neem al transaksiekoste wat betrokke sal wees in die geval so 'n opdrag voorkom. Voorbeeld In November het XYZ maatskappy verklaar dat dit die betaling van kontant dividende van 1.50 op 1 Desember. Op 'n dag voor die ex-dividend datum, is XYZ voorraad verhandel teen 50, terwyl 'n Desember 40 koopopsie word geprys teen 10.20. 'N opsies handelaar besluit om te speel vir dividende deur die aankoop van 100 aandele van XYZ voorraad vir 5000 en gelyktydig skryf van 'n Desember 40 bedekte oproep vir 1020. Op ex-dividend datum, die aandele prys van XYZ druppels deur 1,50-48,50. Net so, die prys van die geskrewe Desember 40 koopopsie ook gedaal met dieselfde bedrag te 8,70. Soos hy reeds vir die dividenduitbetaling het gekwalifiseer, die opsies handelaar besluit om die posisie te verlaat deur die verkoop van die lang voorraad en terug te koop die call opsies. Die verkoop van die voorraad vir 4850 lei tot 'n 150 verlies op die lang voorraad posisie, terwyl die koop terug die oproep vir 870 tot gevolg gehad dat 'n wins van 150 op die kort opsie posisie. Soos jy kan sien, die wins en verlies van beide posisie kanselleer mekaar. Al die wins haalbaar van hierdie strategie is afkomstig van die dividend uitbetaling - wat is 150. Meer artikels gereed om te begin Handel Jou nuwe handelsmerk rekening onmiddellik befonds met 5000 van virtuele geld wat jy kan gebruik om te toets jou handel strategieë met behulp OptionHouses virtuele verhandelingsplatform sonder gevaar swaarverdiende geld. Sodra jy begin handel vir die regte, sal jou eerste 100 ambagte kommissie-vrye wees (Maak seker jy kliek deur middel van die skakel hieronder en haal die promo kode 60FREE tydens teken-up) Die voor - en nadele van die verkoop gedek oproepe op dividend betaal voorrade. Verkoop Gedek Oproepe is 'n strategie waarin 'n belegger 'n oproep opsiekontrak verkoop, terwyl op dieselfde tyd die besit van 'n ekwivalente getal aandele in die onderliggende aandeel. Dit word beskou as een van die veiligste opsie-strategieë in die mark wees. Tipies dit uitgevoer word oor 'n kort termyn tydperk, aangesien opsiekontrakte het altyd 'n beperkte leeftyd. Die tipiese staking prys waarteen call opsies verkoop is gewoonlik bo die huidige prys waarteen die voorraad verhandel. So, as Pepsi voorraad verhandel teen 70, sy aandeelhouers kan 'n bedekte oproep te verkoop teen 75 staking. Die ekonomiese aansporing vir die verkoper vir die skryf van 'n bedekte oproep is dat hy versamel opsies premie, wat sy inkomste verhoog van die voorraad wat hy besit. Met die verloop van tyd, die tydwaarde gedeelte van die opsies premie verminder oor die algemeen - 'n positiewe uitwerking vir 'n belegger met 'n kort opsie posisie. Behalwe dat, die aandeelhouer besit steeds die voorraad nadat hy skryf 'n oproep. So gaan hulle voort om alle dividende betaal solank die opsie nie uitgeoefen Hierdie strategie versamel is mees winsgewende wanneer aandele verhandel in 'n reeks en as gevolg daarvan die opsie oproep verstryk waardeloos. So 'n belegger wat korrek kan voorspel dat 'n voorraad nie beduidende prysskommelings oor 'n sekere tydperk in die toekoms sal ervaar, kan bereik buitengewone resultate met verloop van tyd. Beleggers is ook altyd vry om die bedekte oproep terug van die mark te koop te eniger tyd as hulle hul mening te verander oor die rigting van die aandele prys. Selfs as aandeelpryse daal na 'n bedekte oproep geskryf, die belegger is nog beter daaraan toe, omdat hul verliese is kleiner as gevolg van die opsies premie ingesamel. As die opsie verval waardeloos of winsgewend verkoop en die belegger besit steeds die onderliggende, kan hulle meer inkomste te genereer deur die verkoop van meer gedek oproepe. Verkoop Gedek Oproepe klink 'n beroep op die eerste, omdat teoreties kan 'n mens twee passiewe inkomste strome van een stock. Daar is 'n paar risiko's met hierdie strategie egter wat dit minder aantreklik vir beleggers kan maak. Eerstens, indien die aandele prys bo die staking prys waarteen die oproep geskryf styg, 'n mens sou nie in staat wees om deel te neem in 'n onderstebo winste in die voorraad, want hulle verwag om dit te verkoop aan die oproep koper aan wie die opsie oproep was geskryf in die eerste plek. Die enigste scenario waarin die belegger sal die voorraad hou en die premie is wanneer die aandele prys verhoog nie bo hul trefprys. Hierdie strategie blyk minderwaardig, want dit veronderstel dat beleggers die mark kan tyd deur weddenskappe of die voorraad bo sou wees / onder die trefprys by verstryking. Studies het getoon dat beleggers is redelik sleg tydsberekening van die markte, omdat die meerderheid altyd blyk te wees verkoop aan die onderkant en koop by die top. Die strategie blyk ook minderwaardig omdat deur die skryf van gedek oproepe aandeelhouers is beperk hul opwaartse potensiaal, terwyl die verlaat van hul nadeel wyd oop. Jy verkoop jou stygende voorrade en die behoud van jou verloorders, terwyl verdien 'n inkomste in die proses, wat in werklikheid is erodeer jou kapitaalwins. Die sielkundige swakpunte van hierdie strategie is dat die meeste beleggers altyd glo dat hul aandele sal styg met verloop van tyd, so verbintenis teen jou eie portefeulje in terme van bedekte oproep verkoop lyk counter. Dit maak ook nie uit te skakel die risiko van voorraad eienaarskap - as 'n voorraad dalings, beleggers sal steeds verliese ly, alhoewel hulle 'n bietjie laer as gevolg van die premie ontvang sou wees. Nog 'n negatiewe vir eienaars van dividend aandele wat gedek oproepe op hul hoewes te verkoop, is dat daar altyd die moontlikheid dat die oproep houer wil dalk die stock8217s dividend te vang. In daardie geval, moet die opsie per dag uitgeoefen voordat die onderliggende stock8217s ex-dividend datum. That8217s die enigste manier vir die oproep houer om onderliggende aandele te koop en in aanmerking te kom vir die dividend. In hierdie geval is, kan jy nie melding dat die opsie uitgeoefen totdat die ex-dividend datum self ontvang. Ten slotte verkoop gedek oproepe op dividend aandele kon teoreties bied 'n belegger met twee moontlike strome van inkomste uit een voorraad as sy prys nie verhoog bo hul trefprys 8211 opsies premie ingesamel en dividende ontvang betalings. As die prys styg, sal die opsie oproep uitgeoefen en die belegger moet sy voorraad te verkoop teen 'n voorafbepaalde prys. Hulle won8217t in staat wees om deel te neem in die blok onderstebo, tensy hulle hul vee terug te koop, op hoër vlakke. Verder het die strategie nie beskerm teen dalings in die pryse van die onderliggende. Net soos enige strategie wat sekuriteite is daar altyd die geleentheid vir 'n groot wins indien korrek gedoen, of vir 'n groot verlies indien dit verkeerd gedoen. So 'n belegger sal altyd beter af in die lang termyn as hulle het dié strategieë met 'n korrel sout en doen hul eie omsigtigheidsondersoek voordat enige aksie wat hul finansies kan beïnvloed. Disclaimer: Ek is nie 'n gelisensieerde beleggingsadviseur. en Ek sê nie wat jou met individuele beleggingsadvies op hierdie site. Raadpleeg 'n belegging professionele voordat jy jou geld te belê. Hierdie webwerf is slegs vir vermaak en opvoedkundige gebruik - enige mening op die webwerf hier en elders op die internet is nie 'n vorm van belegging advies aan jou verskaf. Ek gebruik inligting in my artikels wat ek glo korrekte ten tyde van hulle skryf op my site, wat inligting mag of nie mag nie akkuraat te wees. Ons is nie aanspreeklik wees vir enige verliese gely deur enige party as gevolg van inligting wat op hierdie blog. Vorige prestasie is nie 'n waarborg van toekomstige prestasie nie. Tensy jou beleggings FDIC verseker, kan hulle afname in die waarde. Deur die lees van hierdie webwerf, stem jy in dat jy alleen verantwoordelik is vir die maak van beleggingsbesluite in verband met jou fondse. Vrae of kommentaar wat jy kan my kontak by dividendgrowthinvestor by gmail dot com. Privaatheidsbeleid Finansies amp Belegging Resources Wikinvest Wire 300


No comments:

Post a Comment